صدور ۱۱۹ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت:در ۱۰ ماهه گذشته ۱۱۹ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل صادر شده است.

رضا خیاوی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱ میلیون و ۷۲۶ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل به مقاصد مختلف جابجا شده افزود: ۳۴ شرکت حمل و نقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم، رانندگان و صاحبان کالا هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل این شهرستان با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشته حدود ۷۴۰ هزار نفر مسافر نیز از این شهرستان توسط ۲۱ شرکت مسافربری جابجا شده اند تصریح کرد: این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۱۲۵ هزار سفر انجام شده است.

خیاوی حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد:با حضور ۴۲۰ مورد گشت حریم راهداری در محور‌ها تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۴۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۲۵ مورد قلع وقمع وتخریب ساخت وساز غیر مجازبا اخذ دستورات قضایی انجام، ۱۵۵ مورد توقف کارواخطار به متخلفان در حوزه ساخت وساز غیرمجاز ودرختکاری ابلاغ شده است.

او اظهار کرد: در این مدت از ۲۸ مورد حفاری غیرمجاز جلوگیری شده و همچنین بیش از ۱۰۰ مورد تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی، قلع و قمع و از سطح جاده‌ها جمع آوری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل از رفع افتادگی ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از شانه راه توسط راهداران در ۱۰ ماهه گذشته خبر داد و گفت: در مدت یاد شده راهداران ۱۹ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی را ایمن سازی کرده اند.

خیاوی رنگ آمیزی ۱۰۰ عدد از پایه تابلو و علائم، تهیه و نصب ۲ عدد چراغ‌های چشمک زن، ایجاد روشنایی نقطه‌ای در ۱ محل، شستشوی ۴۷ هزار و ۶۰۰ عدد از علائم به صورت مستمر و تعمیر هزار و ۱۰۰ شاخه از گاردریل‌های آسیب دیده را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱۰ ماهه گذشته برشمرد.

او افزود: در مدت یاد شده راهداران ۵۹ عدد از راه‌های دسترسی غیر مجاز را انسداد کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.