فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

افزایش فوتی‌های تصادفات درون شهری اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش ۳۳ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات درون‌شهری در استان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اینکه در چند سال قبل شاهد کاهش تعداد جان باختگان تصادفات درون شهری بودیم، امسال افزایش ۳۳ درصدی فوتی‌ها رقم خورد.
او کاهش برخورد با موتور سواران و افزایش مصرف مشروبات الکلی را در این زمینه موثر دانست و افزود: مشاهدات در برخی از ساعات در برخی محلات نشانگر بی توجهی برخی از جوانان به ارزش‌های الهی و تغییر سبک زندگی آن‌ها را نشان می‌دهد که پیامد‌های ناگواری برای جامعه دارد.

فر مانده انتظامی استان اصفهان گفت: در حوزه برون‌شهری جزو محدود استان‌هایی هستیم که با آمار کاهشی مواجه هستیم و تعداد تصادفات فوتی در جاده‌های استانمان ۷ درصد کاهش یافته است.
سردار میرحیدری اضافه کرد: البته در تصادفات جرحی ۲۵ درصد افزایش و در مجموع در تصادفات برون‌شهری یک درصد رشد داشتیم.


او به موضوع ارتقای سطح امنیت استان هم پرداخت و گفت: با راه‌اندازی گشت‌های ویژه مبارزه با جرائم خشن ۹٠ تیم با شکلی جدید و نیرو‌های آموزش‌دیده فعال شده اند.

کاهش ۴ درصدی دستگیری بانوان در حوزه مواد مخدر، رشد ۱۸۶ درصدی کشف سوخت قاچاق و افزایش ۲۰۹ درصدی کشف ارز قاچاق، متلاشی کردن ۱۴۴ باند سرقت و رشد ۹.۱ درصدی کشفیات پلیس فتا از دیگر خبر‌های فرمانده انتظامی استان اصفهان برای خبرنگاران در تشریح عملکرد ۱۰ ماهه پلیس بود.

سردار میرحیدری در پایان گفت: اصفهان در دامنه اغتشاشات دومین استان در کشور، اما با کمترین هزینه بود و همراهی نکردن مردم با دشمن، برای ما ارزشی است که باید قدردان آن باشیم و همین موارد مسئولیت ما را زیاد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار