مرغوب‌ترین اراضی برای ساخت مسجد اختصاص پیدا کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: در بازبینی طرح جامع شهر‌ها و روستا‌ها ضرورت دارد زمین‌های مرغوب برای مساجد اختصاص یابد و در صدد جبران مافات گذشته در این خصوص باشیم.

حسین‌میرزایی در نشست شورای سیاستگذاری امور مساجد چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه در زمینه جانمایی مساجد در استان مشکلات و کم‌کاری‌هایی وجود داشته است، اظهار کرد: باید به این سمت برویم که ادارات و دستگاه‌هایی همچون راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در طرح‌ها و برنامه‌های جامع در شهر‌ها و روستا‌ها و احداث مساکن ملی در حوزه بازبینی صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه بهترین و مرغوب‌ترین زمین‌ها در طرح‌های احداث مسکن و شهرک‌سازی‌ها باید به احداث مساجد اختصاص یابد، ادامه داد: این طرح‌ها باید حتی‌الامکان مسجد محور باشند یعنی توسعه شهرک‌ها و محلات با محوریت مساجد صورت گیرد نه آنکه ابتدا شهرک‌ها را بسازیم و سپس پرت‌ترین زمین‌ها را به مساجد اختصاص دهیم لذا ضرورت دارد که مساجد محور توسعه باشند و زمین مرغوب به این اماکن مقدس اختصاص پیدا کند.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی در پایان گفت: در بازبینی طرح جامع شهر‌ها و روستا‌ها ضرورت دارد زمین‌های مرغوب برای مساجد اختصاص یابد و در صدد جبران مافات گذشته در این خصوص باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
مدرسه و دانشگاه بسازیم بهتر نیست نماز واجب است و کنار خیابان هم میتوان خواند