توقیف موتورسیکلت‌های میلیاردی قاچاق در نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان نایین کشف شد.

سرهنگ دوم هادی کیان‌مهر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران بدون مجوز قانونی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی اقدام به متوقف کردن این موتور سیکلت‌ها کرده که پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این موتورسیکلت قاچاق و بدون مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های توقیفی را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص دو راکب موتورسیکلت پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

او خاطرنشان کرد: قاچاق، ضربه‌های جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند و در این راستا پلیس همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد و از شهروندان نیز می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.