ضرورت افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی نسل جوان/ دفاع صریح و بدون تقیه دانشجویان از نظام اسلامی

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی نسل جوان گفت: دانشجویان انقلابی دفاع صریح و بدون تقیه از نظام اسلامی کنند.

محمدجواد کهندل پور امروز در دوره طرح ولایت کشوری که به همت بسیج دانشجویی استان فارس در شیراز در حال برگزاری است گفت: در راستای تحکیم بنیان‌های اندیشه‌ای دانشجویان مؤمن و انقلابی برای حضور موثر در عرصه‌های فکری وفرهنگی جامعه، دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح ولایت هر ساله با همکاری بسیج دانشجویی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) طراحی و اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه دوره طرح ولایت جایگاهی ویژه در اندیشه رهبر فرزانه انقلاب دارد، گفت: سرفصل‌های این دوره به وجهی از وجوه نظام اندیشه اسلامی می‌پردازد و به دنبال اینست که با تبیین این گزاره‌ها دانشجویان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه سازد.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: از اهداف دوره‌های طرح ولایت، معرفی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع)، آشنایی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه افراد محصل، با مبانی اندیشه اسلامی و مباحث مرتبط است.

کهندل پور با تاکید بر افزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی نسل جوان، به نقش تشکل‌های دانشجویی در تحقق این موضوع اشاره و گفت: توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی در اندیشه و عمل و تقویت گفتمان‌های اصلی انقلاب از وظایف تشکل‌های انقلابی است.

او با بیان اینکه دانشجوی انقلابی باید از نظام اسلامی دفاع صریح و بدون تقیه کند گفت: فضای دانشگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که پس از ورود دانش آموز به دانشگاه و فارغ التحصیلی از دانشگاه، آن جوان از لحاظ عمق دینی و رعایت دینی و اخلاق دینی پیشرفت کرده باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.