پانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در زاهدان گشایش یافت

نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نگارخانه فردوسی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.

عبدالرضا سهرابی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه هر ۳۱ استان کشور در پانزدهمین جشنواره فجر شرکت کردند و سیستان و بلوچستان موفق شد رتبه اول این جشنواره را در زمینه کیفیت و کمیت کسب کند.

عبدالرضا سهرابی گفت: آثار خوب ارائه شده در این نمایشگاه نشان دهنده این است که هنرمندان با عشق و ذوق به این موضوع و حوزه هنر پرداختند و این مهم نشان از نگاه کلان به ایران و اسلام است.

وی افزود: افتتاح این نمایشگاه در سیستان و بلوچستان در شأن جشنواره پانزدهم بود که باید از همه دست اندرکاران تشکر کرد.

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از هفتم بهمن ماه در تهران و همزمان در ۱۱ استان کشور آغاز بکار کرد که در شهر تهران به مدت ۲۰ روز و سایر شهرها با توجه به استقبال صورت گرفته و تشخیص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همان شهر برپا خواهد بود.

نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم هنر در استان سیستان و بلوچستان با حضور ۱۳ هنرمند و ۵۰ اثر تجسم هنر از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر است که در زاهدان گشایش یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار