بررسی امکانات سپاهان برای میزبانی جام باشگاه‌های کشتی فرنگی

با حضور نمایندگان فدراسیون کشتی و هیئت کشتی اصفهان، روند آماده سازی زیرساخت‌ها و امکانات باشگاه سپاهان برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان بررسی شد.

سومین جلسه ستاد برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد. در این جلسه رئیس سازمان لیگ گفت: سپاهان قطعا یک باشگاه حرفه‌ای است و این حرفه‌ای گری به ورزش کشتی هم رسیده و از این بابت خوشحالیم.


حمید یاری که از امکانات مجموعه ورزشی ۲۵ آبان اصفهان بازدید کرده بود اظهار کرد: باتوجه به قدمت مسابقات جام باشگاه‌های جهان واهمیت آن، این رویداد با عنوان سپاهان کاپ در روز‌های ۱۱ و۱۲ اسفند برگزار می‌شود.
او اظهار امیدواری کرد: این رویداد به صورت دائمی با عنوان سپاهان کاپ در اصفهان به صورت سالیانه برگزار شود و اعتبار دیگری برای ورزش اصفهان و ایران به ارمغان آورد.

محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان هم هدف از برگزاری این مسابقات را کمک به کشتی استان وکشور و کسب تجربه ورزشکاران اصفهانی در آوردگاهی بین المللی بیان و اضافه کرد: همه بخش‌های باشگاه و ستاد برگزاری مسابقات باید دقت و ظرافت خود را همچون سایر رویداد‌های موفق بین المللی باشگاه، به کار گیرند.

مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در شهر اصفهان در روز‌های ۱۱و ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار