دستگاه سونوگرافی و پی سی شوک بیمارستان گلستان اهواز به سرقت رفت

رئیس بیمارستان گلستان اهواز خبر سرقت یک سونوگرافی و یک دستگاه پی سی شوک از این بیمارستان را تایید کرد.

 داوود شلیل احمدی درخصوص سرقت تجهیزات بیمارستانی گفت: پنجشنبه ۶ بهمن ماه امسال متوجه شدیم که یک دستگاه سونوگرافی پرتابل و یک دستگاه پی سی شوک از بیمارستان گلستان اهواز سرقت شده است.

او افزود: سارقان با شکستن درب و ورود به محل وجود این دستگاه ها، نسبت به سرقت اقدام کرده بودند.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از سرقت، با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته شد و ماموران نیروی انتظامی از محل سرقت صورتجلسه‌ای تهیه کردند، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و به مقام‌های قضایی اطلاع رسانی شد.

 شلیل احمدی می‌گوید: باوجود سرقت دستگاه‌های سونوگرافی پرتابل و پی سی شوک، مشکلی وجود ندارد و ارائه خدمات درمانی به بیماران متوقف نشده است.

او از سیاه نمایی و بزرگ نمایی‌های برخی رسانه‌ها که دغدغه درمان بیماران را ندارند و اهداف دیگری دنبال می‌کند، انتقاد کرد و گفت: برای جلوگیری از وقوع سرقت باید همه دستگاه‌های متولی تلاش کردند و درصورت رخداد، باید کار‌های لازم برای برخورد با سارقان صورت گیرد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز به انتشار شایعه‌هایی در فضای مجازی و برخی خبرگزاری مبنی بر ارزش ۵ میلیارد تومانی دستگاه‌های سرقت شده اشاره کرد و گفت: دستگاه سونوگرافی که تقریبا به اندازه لبتاپ است، حدود یک میلیارد تومان و دستگاه پی سی شوک نیز حدود ۴۰۰ میلیون تومان ارزش دارند.

 شلیل احمدی  افزود: اگرچه مبلغ بالای است، ولی انتشار قیمت‌های غیرواقعی و چندبرابر ارزش واقعی دستگاه ها، باعث ایجاد ناامیدی در مردم و القای ایجاد اختلال در ارائه خدمات به بیماران می‌شود، بنابراین از رسانه‌ها انتظار می‌رود اطلاعات دقیق وقایع را اطلاع رسانی کنند تا موجب تشویق در اذهان عمومی نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
بیمارستان نیست که کشتارگاهه