برگزاری تور‌های رایگان گردشگری برای مناطق محروم/ اجرای موزیک ویدیو بین المللی در ایام دهه فجر

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد گفت: تور‌های رایگان گردشگری از ۱۲ تا ۲۲ بهمن اجرایی و در عید نوروز هم شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه دهه فجر ما قدری متفاوت است، با توجه به رویکرد جامعه، اصرار داریم برنامه خود را مردمی‌تر کنیم، برنامه دهه فجر ما تحت عنوان خانه پدری است که بخشی از در خانه شعر و ادبیات با حضور شعرا و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بیان کرد: بخشی از فعالیت‌های ما در فضای مجازی انجام می‌شود که نام آن مجموعه بانو است و در خارج از کشور هم منعکس می‌شود، این طرح بین المللی در یک موزیک ویدیو انگلیسی به نمایش داده می‌شود.

حجازی یادآور شد: برنامه دیگر تحت عنوان تا پای جان در قالب ساخت یک موریک ویدیو امروزی‌تر است که توسط دختران نوجوان برگزار می‌شود، موضوع آن فردای روشن ایران است.

وی تاکید کرد: تور‌های رایگان گردشگری داریم که برای مناطق محروم است، و قصد داریم نقاط مختلف تهران را به این دسته از مردم نشان دهیم، این طرح از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن اجرایی می‌شود و در عید نوروز هم شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

حجاری در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده در قالب زمستان داغ گفت: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی و هنری از جمله موسیقی سنتی و صنایع دستی و تمامی دستاوردهای مردمی در قالب زمستان داغ ارائه خواهد شد.

وی همچنین به فعالیت بازار پروانه در خیابان هنر در مجموعه اراضی عباس‌آباد اشاره کرد و گفت: حدود 4 سال قبل بازار پروانه از سطح شهر به این مجموعه انتقال پیدا کرد که ما میزبان اساتید و افراد خلاق در حوزه کارهای دستی هستیم و باید از این فرصت استفاده لازم را ببریم.

مدیرعامل شرکت اراضی عباس‌آباد ادامه داد: برگزاری اجرای موسیقی میدانی، موسیقی سنتی، بازی‌های تعاملی و خانوادگی در رینگ آب و آتش، بازی‌های عروسکی و ... از برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب زمستان داغ خواهد بود.

حجازی گفت: اجرای کنسرت خیابانی اقوام، برگزاری برنامه ویژه آتش‌بازی و نورافشانی همزمان با شب 22 بهمن از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه فجر خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص هزینه بلیط مجموعه جدید اقیانوس پارک واقع در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد اظهار کرد: بلیط این مجموعه 120 هزار تومان در نظر گرفته شده است البته تخفیف‌ 50 درصدی برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت اراضی عباس‌آباد افزود: همچنین در خصوص احداث بزرگترین پارکینگ در پایتخت قرار است پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 3 هزار خودرو در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد احداث شود که تا اواسط سال 1402 بخش عمده آن و تا اوایل سال 1403 این مجموعه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص مجری ساخت این پارکینگ گفت: این پارکینگ توسط قرارگاه خاتم و موسسه شهید رجایی احداث خواهد شد ضمن اینکه قرارداد آن محرمانه است و بالغ بر هزار میلیارد تومان جهت ساخت این پارکینگ هزینه خواهد شد.

حجازی در پایان در ارتباط با سایر پروژه‌هایی که در دستور کار منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد قرار دارد و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: باغ نمایش در اراضی عباس‌آباد، خانه موسیقی، پروژه خانه خلاق، از پروژه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

برچسب ها: گردشگری ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار