شهروند خبرنگار همدان؛

کمبود امکانات رفاهی در روستای باباپیر به روایت شهروند خبرنگار

شهروند خبرنگار ما راوی کمبود امکانات رفاهی روستای باباپیر واقع در شهرستان تویسرکان شد.

روستای باباپیر از توابع شهرستان تویسرکان استان همدان است. این روستا از امکانات رفاهی برخوردار نیست. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی مشکلات این روستا را برشمرد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
روکش آسفالت این روستا فرسوده است و فاقد علائم راهنمایی و رانندگی است و همینطور بهسازی معابر این روستا از سال ۶۹ تاکنون رها شده است. پل درچولی جاده جنوبی این روستا شکسته و هیچ اقدامی برای بازسازی آن صورت نگرفته است. در این روستا شاهد انباشت زباله هستیم و به موقع جمع آوری نمی‌شود و هنگامی که جمع آوری می‌شود آن را در یک فضای باز در فاصله ۶۰۰ متری این روستا رها می‌کنند و محیط را آلوده کرده است. در تامین آب شرب با مشکلاتی مواجه هستیم.
در این روستا رودخانه‌ای وجود دارد که آن را به دو بخش غربی و شرقی تبدیل کرده است این رودخانه نیازمند ایمن سازی و سنگ چینی دارد تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.
دیوار مدرسه مدتی است تخریب شده است و به همان شکل رها شده است. در سال ۱۳۷۲ تصمیم به قرار دادن یک پاسگاه انتظامی گرفته شد، اما راه اندازی نشد. ۱۵ زمین فوتبال این روستا نیمه کاره رها شده است این موضوع به مدت ۱۰ سال به فراموشی سپرده شده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
دررابطه با سایت صدای مردم نیز درصفحه باشگاه خبرنگاران برقرار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
در موضوع مشکل آب شرب استانی ، منطقه برزاوند و روستای نیسیان در چند کیلومتری منطقه کوهپایه اصفهان قرار گرفته که آب شرب پایدار متصل می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ب ح
۱۵:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
سلام وخدا قوت ، لطفا به وضعیت آب شرب روستایی نیز رسیدگی شود تا از آب شرب وتصفیه استانی برخوردار گردند . مانند منطقه روستایی مرکزی شهرستان اردستان اصفهان.
آخرین اخبار