آیت الله جوادی، هفتمین چهره ماندگار تبلیغی اصفهان

همایش تجلیل از شخصیت اخلاقی و عرفانی آیت الله اسدالله جوادی به عنوان هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان، ۱۳ بهمن برگزار می‌شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: هدف از برگزاری این همایش، تبیین الگو‌های موفق تبلیغی برای بهره برداری دیگر مبلّغان از تجربیات و هدفمندی تبلیغ و تقویت روحیه جهادی تبلیغی در بین مبلغان برادر و خواهر است.

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان با بیان این که آیت الله جوادی پدر دو شهید است، گفت: جایگاه علمی، بیشترین حضور و اثرگذاری در منطقه تبلیغی، احداث چند مسجد، اقدامات اجتماعی مؤثر، احداث مدرسه و... در کارنامه فعالیتی این عالم دیده می‌شود.
او افزود: کتاب زندگی نامه و خاطرات آیت الله جوادی نگارش و چاپ شده است و در روز همایش از آن رونمایی، همچنین یک مستند تلویزیونی از شبکه استانی پخش می‌شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه در سال‌های گذشته از حجج اسلام مهدی مظاهری، غلامحسین فیروزیان، یدالله رحیمیان، علی عبودیت، احمد فقیهی و سید حسن مهاجر به عنوان چهره ماندگار تبلیغی و پیشکسوت تبلیغی تجلیل شده ادامه داد: همایش هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان با تجلیل از آیت الله حاج شیخ اسد الله جوادی روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ساعت ۹ صبح در خیمه گلستان شهدا اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.