ایجاد ۳۷ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : بر اساس سامانه رصد شغلی ۳۷ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد شده است.

مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : بر اساس برنامه زیست بوم ملی اشتغال کشور و هدف گذاری که با دستور رئیس جمهور در شورای عالی اشتغال کشور در ابتدای سال جاری، مبنی بر ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی سهم استان کرمانشاه از این تعداد ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی بود.

وی افزود: تا به امروز مشخصات ۳۷ هزار فرصت شغلی توسط کاربران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در سامانه ملی رصد ثبت شده و هم اکنون عملکرد استان کرمانشاه ۸۰ درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای اولین بار کار راستی آزمایی و نظارت بر اشتغال‌های ایجادی، توسط دولت سیزدهم آغاز شده و بر اساس دستورالعمل پایش، نظارت در سه مرحله انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پایش نظارت ابتدا به صورت پیامکی و در مرحله دوم به صورت تلفنی و در نهایت نظارت میدانی صورت خواهد گرفت و بر حسب دستور قرارگاه نظارت میدانی بر طرح‌های اشتغالزا، از روز شنبه هشتم بهمن تا ۲۰ اسفند نظارت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طرح‌هایی که در سامانه رصد ثبت شده است توسط مراکز کارآفرینی بخش خصوصی مورد نظارت قرار می‌گیرد سپس میزان انحراف طرح‌ها بررسی و گزارش آن ارائه خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار