۱۰۸ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان قزوین بهسازی می‌شود

معاون مهندسی و ساخت اداره راه و شهرسازی استان قزوین از بهسازی ۱۰۸ کیلومتر از راه‌های اصلی استان خبر داد که سال آینده ۸۳ کیلومتر آن به بهره برداری می رسد.

مجتبی دایی معاون مهندسی و ساخت اداره راه و شهرسازی استان قزوین اظهارداشت: بهسازی ۱۰۸ کیلو. متر از راه‌های اصلی استان در دستور کار قرار دارد که سال آینده ۸۳ کیلومتر آن به بهره برداری خواهد رسید.

 دایی افزود: در استان قزوین ۳۶ راهدارخانه با ۳۰ تیم عملیاتی فعال شده و در طرح زمستانی با بکارگیری ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات و ۴۵۰ راهدار در خدمت مردم است.

وی بیان کرد: طرح زمستانی از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد و با دپوی ۲۵ هزار تن ماسه و نمک برای امدادرسانی در برف اقدام شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره راه و شهرسازی استان قزوین یادآورشد: در پی بارش‌های اخیر تاکنون چهار مرحله نمک پاشی در جاده‌های استان انجام شده و بازگشایی مسیر‌ها نیز صورت گرفته است.

دایی تصریح کرد: در سال گذشته ۴۰ کیلومتر از راه‌های استان روکش آسفالت شد و امسال تاکنون ۸۰ کیلومتر از مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان آسفالت شده است.

وی یادآورشد: نگهداری راه‌های استان از مهمترین وظایف اداره راه و شهرسازی است و در سال گذشته ۱۳ کیلومتر از راه‌های اصلی استان بهسازی و بهره برداری شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره راه و شهرسازی استان قزوین اظهارداشت: بهسازی ۱۰۸ کیلو. متر از راه‌های اصلی استان در دستور کار قرار دارد که سال آینده ۸۳ کیلومتر آن به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: ساخت هر کیلومتر جاده حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

دایی گفت: مطالعه احداث ۹۰ کیلومتر راه مواصلاتی انجام شده و ۱۱۳ کیلومتر نیز در دست مطالعه قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار