دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در ساوه

با تلاش ماموران انتظامی ساوه، سارق محتویات داخل خودرو دستگیر شد و به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد. ‏

ولی خورشیدوند جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین ‏فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان ساوه موضوع بصورت ویژه در دستور ماموران ‏کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. ‏

‏ سرهنگ خورشیدوند افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مأموران پلیس شهرستان ساوه، به صورت ویژه وارد عمل شده و اقدامات و تحقیقات اولیه را در این زمینه آغاز کردند.

او گفت: سرانجام ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ساوه موفق شدند سارقی را در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ خورشیدوند‏ با اشاره به اینکه متهم به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، افزود: در این خصوص تعداد قابل توجهی لوازم داخل خودرو شامل ضبط و باند، جک و جعبه ابزار کشف شده و دو نفر مالخر دستگیر شده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه درادامه گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ خورشیدوند با تاکید بر اینکه رعایت هشدار‌های پلیسی یک اصل و ضرورت در کاهش ‏سرقت است، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمامی امکانات خود در راستای افزایش ‏احساس امنیت شهروندان در تلاش است که در این میان همکاری آحاد مردم با مجموعه انتظامی می‌تواند در برخورد با ‏مخلان نظم و امنیت تاثیر و نقش بسزایی را داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.