جانشین پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد:

خودرو‌های بدون تجهیزات زمستانی جریمه می‌شوند/اجرای طرح به مدت۳روز

جانشین پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس راه برای خودرو‌های بدون تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ جریمه سنگین در نظر گرفته است.

حسن دانایار ،جانشین پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این طرح از امروز به مدت سه روز در جاده‌های استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از امروز تا جمعه ۱۴ بهمن در این استان با ورود سامانه بارشی وضعیت نارنجی گزارش شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از تصادف‌ها و ترافیک در مناطق کوهستانی است.

دانایار تصریح کرد: پلیس راه در گردنه بابا حسن در جاده یاسوج به اقلید، تونل گل زردی در یاسوج به بابا میدان، گردنه مله شوره در یاسوج به شیراز و جوخانه در باغچه سادات حضور دارد تا دو اقدام امنیت ترافیکی و کمک به مردم برف گیر را انجام دهد.

وی افزود: ۱۲ گروه دو نفره و ۱۶ تیم چند نفره نیز به عنوان پشتیبان در این ایام آماده خدمت رسانی به مردم در جاده‌های اصلی استان را انجام می‌دهند.

دانایار اظهار داشت: بارش برف تا این لحظه در جاده‌های استان گزارش نشده، اما طبق پیش بینی سازمان هواشناسی استان از بعدازظهر امروز بارش برف آغاز می‌شود که ضرورت دارد رانندگان به دستورات پلیس توجه و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.