اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه دهه فجر در فسا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا از اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه در دهه مبارک فجر در شهرستان فسا خبر داد.

سرهنگ طحان با اشاره به اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه در طول دهه فجر توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج فسا گفت: این برنامه‌ها توسط پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت بسیج شهری و روستای و مساجد برگزار می‌شود.

او گفت: برگزاری همایش بزرگ تجلیل از پدر ۴۴ بسیجی نمونه شهرستان فسا، برپایی جشنواره بزرگ غذایی با حضور مادران امروز و مادران فردا، برپایی همایش انقلاب بزرگ انقلابیون از سال ۵۷ تا ۴۰۱، برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۴۴ مدرسه شهرستان فسا، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و اجرای جشن‌های پیروزی انقلاب با رویکرد امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در سطح شهرستان از جمله این برنامه‌هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا از بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی قادرآباد شهرستان فسا شامل ۲/۲ کیلومتر طول خط انتقال و احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان نیز خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح ۹۷۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد.

برگزاری نمایشگاه و بازارچه از تولید به مصرف شرق فارس شامل دستاورده‌های بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی با حضور تولیدکنندگان شرق فارس در قالب ۲۲ غرفه در حوزه امام علی (ع) فسا از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار