آیت الله فلاحتی:

زن ایرانی در اوج عزت و اقتدار است

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در تجمع دختران انقلاب گفت: زنان و دختران ایرانی امروز در اوج عزت و اقتدار زندگی می‌کنند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم تجمع بزرگ دختران انقلاب در رشت گفت: شما سکان‌داران آینده انقلاب هستید و دشمن به‌دنبال ضربه زدن به این سکان‌داران طلایی انقلاب است.

او با تأکید بر موفقیت‌های انقلاب اسلامی در حوزه بانوان افزود: این موفقیت‌ها امروز خاری در چشمان دشمن است و حجاب دختران و زنان جامعه اسلامی برای دشمن قابل تحمل نیست، زیرا می‌دانند حجاب زمینه رشد بانوان را فراهم می‌کند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: زنان و دختران ما امروز در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مدیریتی حضور فعال دارند و این موفقیت ثمره خودباوری ملت و دختران ما است که ما می‌توانیم را در عمل و بیان نشان دادند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه زنان و دختران ایرانی امروز در اوج عزت و اقتدار زندگی می‌کنند، گفت: توانایی‌های زنان ایرانی باعث شده که بتوانند در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کنند.

تجمع بزرگ دختران انقلاب در رشت

او خطاب به بانوان مومنه و ولایی گفت: سعی کنید اهل مطالعه باشید و اسلام و معارف اسلامی را بیشتر بشناسید و بدانید آینده متعلق به شما است و شما باید در میدان بزرگی که پیش روی شما قرار دارد، پاسخگوی شبهات باشید و در عین حال با تقوا، عفاف و معرفت رفتار کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.