تدارک بیش از ۳ هزار برنامه ویژه دهه فجر در استان قزوین

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری بیش از سه هزار و ۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در استان خبر داد

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری بیش از سه هزار و ۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در استان خبر داد و گفت: محوریت این برنامه‌ها تبیین و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام شهسواری افزود: شعار فجر امسال «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» تعیین شده که بیانگر ایستادگی‌ها و پیروزی‌های جمهوری اسلامی در این سال‌ها است.

وی اظهار داشت: چهل و چهارمین پیروزی انقلاب را در شرایطی تجربه می‌کنیم که دشمنان داخلی و خارجی در صدد تضعیف دستاورد‌های انقلاب و حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: متاسفانه در ماه‌های اخیر دشمنان در نهایت ذلت و پستی اهانت‌هایی را به مقدسات دینی و مرجعیت داشته‌اند که باید اذعان کرد این اقدامات ناشی از ناتوانی دشمن و اوج استیصال و درماندگی آنان از انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: دشمن با تروریستی اعلام کردن سپاه تمام توان خود را گذاشت تا این نهاد مردمی را از مردم جدا کند، اما از سر نادانی و جهالت نتیجه‌ای معکوس گرفت و سپاه مقتدر ایران اسلامی محبوبیت بیشتری در نزد مردم پیدا کرد.

این مسوول با تاکید بر اینکه در حوادث و اغتشاشات اخیر سپاه مظلوم واقع شد، اما این حرکت محبوبیت سپاه را بیشتر کرد، افزود: سازندگان داعش نابودکنندگان آنرا تروریست نامیدند و این در تاریخ ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام شهسواری ادامه داد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و همه دستگاه‌ها باید برای بزرگداشت انقلاب اسلامی هرچه در توان دارند به میدان بیاورند و رسانه‌ها هم بر این موضوع نظارت داشته باشند.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های دهه فجر امسال تقارن این ایام با ماه رجب است و باید از این فرصت ارزشمند برای نشاط آفرینی و امیدآفرینی به خوبی استفاده کرد.

حجت الاسلام شهسواری یاد آور شد: گلبانگ انقلاب در ۱۲ بهمن و مراسم نمادین ورود حضرت امام (ره) در گلزار شهدا، رژه موتوری و خودرویی در سطح شهر، مسابقات قرآن و مسابقات ورزشی، همایش حافظان قرآن و یادواره‌های شهدا و نهایت راهپیمایی ۲۲ بهمن از برنامه‌های مربوط به گرامیداشت دهه مبارک فجر در قزوین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.