رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

نیروهای ناجا از مظلومترین و قانع‌ترین افراد جامعه هستند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:نیروهای ناجا تمام همت و توان خود را برای برپا داشتن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام  محمدحسین ایروانی، امروز در جمع خبرنگاران گفت:وقایع به ثمر رسیدن انقلاب برای نسل جوان در قالب برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی و تبیین دستاورد‌های انقلاب در دستور کار ماست و به این منظور از پیشکسوتان این حوزه و انقلابیون برای بیان شرایط آن دوران و ضرورت به ثمر رساندن انقلاب اسلامی دعوت می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم در ایام دهه فجر، فضاسازی است، گفت: در این راستا هر روز در سطح یگان‌ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهری و روستایی، یکی از دستاورد‌های انقلاب تشریح می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی اصفهان با بیان نفاوت پلیس جمهوری اسلامی با دیگر کشور‌ها گفت: پلیس در این نظام در تزار انقلاب اسلامی و در خدمت بی‌منت به مردم، ولی پلیس غیرمسلمان در خدمت سردمداران و نظام سرمایه‌داری است.

او با اشاره به برگزاری برنامه‌های اعتقادی و دین باوری برای کارکنان ناجا در راستای تقویت بینش و هدایت سیاسی آن‌ها گفت: به این منظور بانک "هادیان سیاسی" در سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تاسیس شده است.

حجت‌الاسلام ایروانی افزود: با دعوت از استادان دانشگاه‌ها و ائمه جمعه به روشنگری و هدایت سیاسی کارکنان انتظامی در تمام رده‌ها و همچنین خانواده‌های آن‌ها پرداخته می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیرو‌های ناجا یکی از مظلومترین و در عین حال قانع‌ترین اقشار جامعه هستند، گفت: این افراد تمام همت و توان خود را برای برپا داشتن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته‌اند.

او با اشاره به حوادث اخیر و حضور پلس برای ایجاد امنیت مردم گفت: پلیس با جانفشانی در تمام صحنه‌ها تلاش کرد تا آسیبی به مردم وارد نشود و در این مسیر یکی از نیرو‌های خدوم استان به نام سرهنگ "اسماعیل چراغی" نیز به شهادت رسید.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی توسط این نهاد برای کارکنان و خانواده‌های آن‌ها گفت: امسال سه هزار و ۶۰۰ نفر برای مسابقات قرآنی ثبت نام کردند که ۳۰ نفر از برادران و ۳۶ نفر از خواهران به مسابقات کشوری که در هفته وحدت برگزار می‌شود، راه یافتند.

حجت الاسلام ایروانی همچنین به تربیت ۲۲ حافظ کل در سطح کارکنان و ۲ هزار و ۹۵۰ حافظ جزء‌های مختلف قرآن اشاره کرد و از بهره‌گیری نهاد عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان از فضای مجازی برای تبادل اطلاعات و ارائه آموزش‌های بصیرت‌افزایی در حوزه مسائل سیاسی خبر داد.

او با اشاره اهمیت جایگاه شهدا در مجموعه پلیس استان گفت: به این منظور یادواره‌ها و یادمان‌های متعددی از شهدای نیروی انتظامی استان بطور مستمر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.