مسوولان زمینه حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف را تسهیل کنند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مسوولان باید زمینه حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف را تسهیل و پیچ و خم‌های اداری را برای فعالیت‌های مردم کمتر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در جلسه شورای اداری شهرستان سیب و سوران ضمن قرائت و ترجمه یکی از دعا‌های ماه مبارک رجب گفت: از همراهی، همدلی و همکاری مردم و مسوولان در شهرستان مهرستان خبر‌های خوبی می‌شنویم که چنین چیزی مایه خوشبختی و از نقاط قوت این شهرستان محسوب می‌شود.

امام جمعه زاهدان در پاسخ به مطالبات و درخوست‌های مطرح شده توسط مردم و مسوولان مهرستان اظهارداشت: مطالبه‌گری و بیان مشکلات منطقه خوب و موثر است، اما من مسوول اجرایی نیستم و در این جهت می‌توانم با استفاده از اهرم‌ها و ابزار‌های مختلف مسوولان را به انجام کار تشویق کنم.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی عنوان کرد: یکی از نقش‌های عمده‌ای که من ایفا می‌کنم مطالبه‌گری هست که حاصل از استماع مشکلات مردم در همین جلسات و سپس بیان و پیگیری آن مشکل از مسوولان ارشد کشور است.

وی در پاسخ به گلایه مردم و مسوولان سیب و سوران از عدم استفاده بهینه آب ذخیره شده در سد ماشکید اظهارداشت: حل برخی مشکلات از جمله نبود تاسیسات پایین دستی سد ماشکید نیاز به یک پیگیری ویژه دارد و تنها نباید به نامه نگاری‌های استانی اکتفا کنید.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارزیابی جامع و منصفانه دستاورد‌ها و چالش انقلاب است و باید نکات مثبت و منفی را در کنار هم ببینیم تا بتوانیم ارزیابی درست و در ادامه تصمیمات صحیح اتخاذ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی  افزود: در مقایسه با گذشته منطقه با پیشرفت‌های زیادی روبرو بوده، اما هنوز راه نرفته بسیار است و برای پیمودن راه نرفته نیازمند پیگیری مجدانه و صبورانه هستید و نباید از بیان مطالبات خود ناامید شوید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار