ارتقای کیفیت پروژه‌های راه استان اولویت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان بر ارتقای کیفیت پروژه‌های راه استان تاکید کرد .

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان بر ارتقای کیفیت و افزایش طول عمر تاکید کرد و گفت: راهسازی در این استان بدلیل شرایط جوی و اقلیمی، ضرورت احداث ابنیه فنی و پل‌های بزرگ و همچنین هزینه بالای تهیه مصالح و هزینه سنگین ماشین آلات راهسازی بسیار پرهزینه است.

نیما رخشا در جلسه بررسی عملکرد مشاوران جهت ارتقاء کیفیت پروژه‌های راهسازی این استان آزمایشات را پشتوانه اصلی در نظارت بر پروژه‌های راهسازی برشمرد و خواستار انجام دقیق آزمایش‌های کنترل کیفی در اجرای پروژه‌های این بخش شد.

وی با بیان اینکه راهسازی به عنوان یکی از سازه‌های مهم مهندسی از پر هزینه‌ترین پروژه هاست بر کنترل مضاعف کیفیت قیر مصرفی و مصالح مورد نیاز جهت آسفالت پروژه راه سازی تاکید کرد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: تمام تلاش این اداره کل بر برنامه ریزی و همفکری جهت ارتقای کیفی پروژه‌های راه سازی است و در راستای تحقق این هدف در کنار سایر اقدامات برگزاری آزمون حرفه‌ای از مهندسان این حوزه را نیز در دستور کار قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار