استاندار سیستان و بلوچستان:

مسئولین در میدان باشند و به‌دنبال کار‌های نشدنی بروند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایران اسلامی ادوار سختی را پشته سر گذاشته، اما به دلیل اینکه این انقلاب اراده‌ی الهی است قطعاً پیروزی از آن اسلام عزیز است.

محمد کرمی در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولین حراست ادارات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ادوار سختی را پشته سر گذاشت، اما بدلیل این‌که این انقلاب اراده‌ی الهی است، اسلام پیروز است.

وی افزود: امروز ما مرهون خون شهدایی هستیم که قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن به شهادت رسیده‌اند افرادی که در دوران رژیم ستم شاهی در مقابل شکنجه‌ها ایستادند و به آینده امیدوار بودند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی را در ابعاد گوناگون برنامه‌ریزی کرده‌اند و از همان روز اول محاصره نظامی، اقتصادی و سیاسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند؛ اما جایی‌که اراده الهی تعلق بگیرد همه عالم هم جمع شوند باز هم نمی‌توانند کاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه عالم در ید قدرت الهی است به‌طور مثال اگر یکی از این توطئه‌هایی که دشمن برای به زمین زدن این انقلاب طراحی کرده در کشور دیگری اجرا می‌شد، قطعا شکست می‌خورد.

کرمی ادامه داد: دشمن به پشتیبانی ۸۰ کشور جنگ تحمیلی ۸ ساله را طراحی کرد، اما ملت ایران ایستادند چرا که خداوند متعال رسالتی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بر دوش این ملت نهاده است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه در ۸ سال دفاع مقدس ملت ایران به میدان آمد و تحت شدیدترین تحریم‌ها جنگید عنایت الهی است که با اراده و ایمان قلبی قوی رزمندگان صورت گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز دشمن بیش از پیش قساوت و خباثت نسبت‌به ملت ایران دارد، که علت آن‌هم پیشرفت‌های روزافزون این سرزمین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار