امسال سفر‌های نوروزی زودتر آغاز می‌شود

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: آغاز سال ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان مقارن شده است و احتمال دارد سفر‌های نوروزی زودتر آغاز شود.

ابراهیم جلیلی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر‌های نوروزی شهرستان ملایر، با بیان اینکه مدیران اجرایی باید از ۱۷ اسفندماه آمادگی لازم برای خدمات رسانی داشته باشند، وظایف کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر را تشریح کرد.

معاون امور عمرانی فرمانداری ملایر گفت: تشکیل جلسات کمیته‌های زیرمجموعه ستاد در اولویت است و اعضاء باید مشخص شوند و شرح وظایف را مطالعه و صورتجلسه را تهیه و به فرمانداری و دبیرخانه ارسال کنند.

عباس خدابخشیان افزود: امسال باید برنامه‌ها با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان پیش بینی شود و شهرداری ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در امر زیباسازی و پاکسازی ورودی‌ها و سطح شهر‌ها و روستا‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه باید نقاط حادثه خیر جاده‌ها شناسایی و احصاء شوند و دستورالعمل ایمنی در نوروز در دستور کار قرار گیرد، گفت: فهرست کشیک‌های ادارات تهیه و به فرمانداری و دبیرخانه اطلاع رسانی شود.

خدابخشیان بر بازدید‌های دوره‌ای و تنظیم بازار به صورت گشت مشترک از اماکن، اصناف، رستوران ها، مجتمع‌های بین راهی، نماز خانه‌ها و سرویس‌ها بهداشتی تاکید کرد.

برچسب ها: عید نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.