رضایی: حواشی نباید در روند پرسپولیس خللی ایجاد کند/ برد برابر آلومینیوم می‌تواند کلید حل معما باشد

بازیکن سابق فوتبال گفت: تیم پرسپولیس باید باخت برابر فولاد را فراموش کند و نگذارد که در تمرکزش خللی وارد شود.

رحمان رضایی بازیکن سابق فوتبال درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: سرخپوشان در چند هفته اخیر امتیازات مهمی را کسب کرده بودند و آنها توانستند از لحاظ امتیازی فاصله خوبی با سایر تیم ها در صدر جدول ایجاد کنند هر چند که شکست در مقابل فولاد مقداری کارشان را سخت کرد و باعث شد که امتیازاتشان با تیم های پایین تر خود کاهش پیدا کند.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس برای تداوم حضورش در صدر جدول باید برای بازی های آینده خود برنامه ریزی بهتری در دستور کار قرار بدهد. شکست سرخپوشان در حالی رقم خورد که اتفاقات حاشیه ای در کسب این نتیجه بی تاثیر نبود اما باید هر چه زودتر این باخت را فراموش کنند و نگذارند این شکست و حواشی در روند کاری آنها و تمرکزشان خللی ایجاد کند.

رضایی گفت: شکی نیست ثبت یک پیروزی می تواند کلید حل این معما باشد. تیم پرسپولیس در هفته هجدهم باید مقابل تیم آلومینیوم قرار بگیرد که تیم خوبی است اما نتوانسته از پتانسیل کامل خود بهترین استفاده را ببرد. تیم آلومینیوم از لحاظ فردی و کیفیتی در شرایط خوبی قرار دارد و حضور مهاجمان زهردار می تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود اما این تیم می تواند از این دیدار سخت سربلند بیرون بیاید و دوباره شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار