وقوع ۷ بهمن در جاده چالوس؛ جاده هراز و کندوان مسدود شد

محور‌های هراز و کندوان به دلیل بارش برف و ریزش مداوم بهمن بسته شده است.

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفتگو با باشگا خبرنگاران جوان مازندران گفت: از ظهر امروز تاکنون ۷ بهمن در محدوده کندوان تا خارچشمه اتفاق افتاده است که تلفات جانی نداشت.

او افزود: محور کندوان به دلیل وقوع این بهمن‌ها و احتمال ریزش مجدد بهمن تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: ماموران راهداری در محل‌های وقوع بهمن حضور دارند و در حال پاکسازی مسیر هستند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص زمان بازگشایی محور کندوان گفت: تا زمانی که خطر ریزش بهمن بر طرف نشود محور کندوان بسته خواهد بود.

او گفت: محور هراز نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت بارش برف تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

هاشمی افزود: آزاد راه تهران شمال اکنون باز است اما بارش برف در این محور و جاده‌های کوهستانی دیگر مازندران همچنان ادامه دارد.

مرکز مدیریت بحران مازندران و هواشناسی مازندران دیروزبا صدور هشدار نارنجی از مسافران خواسته بودند امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه به دلیل بارش برف و کولاک به مازندران سفر نکنند.


بیشتر بخوانید:
امروز و فردا به شمال سفر نکنید


علی نوری‌پور رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هراز در خصوص وضعیت این محور نیز گفت: بارش برف از تونل امامزاده هاشم (ع) تا آب اسک به طول بیش از ۲۰ کیلومتر از دیشب آغاز شده و از صبح امروز شدت گرفته است.

او با بیان اینکه ۴ گروه راهداری اکنون در حال بازگشایی جاده هراز هستند، افزود: بارش برف در روستا‌های بالادست لاریجان، راه ارتباطی برخی از این روستا به مسیراصلی جاده را مسدود کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.