۱۲۶ هزار بازرسی از اصناف آذربایجان غربی صورت گرفت

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۲۶ هزار و ۹۰۳ بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی و خدماتی این استان در راستای کنترل بازار صورت گرفته است.

ایرج مرندی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در این راستا ۱۰ هزار و ۳۹۷ فقره پرونده تخلف صنفی، خدماتی و تولیدی با ارزش بیش از ۶ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال برای صنوف مختلف تشکیل شده که برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به موضوعیت بیشترین پرونده‌های بازرسی افزود: در ۱۰ ماه گذشته بیشترین پرونده‌ها به ترتیب در زمینه گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، قاچاق، عدم اجرای تعهدات در قبال وارد کنندگان، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت، عدم اعلام موجودی کالا و کم فروشی است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با تاکید بر پرونده‌های کشف شده بزرگ، اضافه کرد: در حوزه کنسانتره دامی و روغن نباتی پرونده‌ای به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال، در حوزه قاچاق پوشاک خارجی با ارزش ۳۳۰ میلیارد ریال و در حوزه لاستیک نیز پرونده بزرگتری به همت بازرسان این اداره کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.