فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

دهه‌ی فجر، یاد آور پایداری‌ها و استقامت مردم ایران اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت:دهه‌ی فجر، یاد آور پایداری‌ها و استقامت مردم ایران اسلامی است.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه‌ی مبار‌ک فجر گفت: در آستانه‌ی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، چهل و چهل سال از استقامت و پایداری ملت ایران در مقابل نظام شاهنشاهی می‌گذرد.

او گفت: دهه‌ی فجر، یاد آور پایداری‌ها و استقامت مردم ایران اسلامی است اینکه در چهل و چهارمین ایستگاه انقلاب اسلامی ایستاده ایم نشانگر این بوده است که چه حوادثی را پشت سر گذاشتیم تا به این ایستگاه برسیم.

مختاری گفت: آن چیزی که دنیا مشاهده می‌کند اقتدار و عظمت ایران اسلامی است در مدت چهل و چهار سال کشتی انقلاب اسلامی با رهبری‌های پیامبرگونه‌ی مقام معظم رهبری توانسته در این دریای طوفانی استقامت کند و به زودی زود در ساحل واقعی خود لنگر خواهد انداخت.

او گفت: دشمن در طول این ۴۴ سال توطئه‌های بسیاری بر علیه جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کرد که همه‌ی این توطئه‌ها در نطفه خاموش شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم در حوزه‌ی فضای مجازی هستید که باید در طول این دهه باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی ۴۴ ساله به نمایش بگذارید.

مختاری گفت: نمایشگاه یک کیلومتری دستاورد‌های انقلاب در دهه‌ی فجر با نام چه بودیم چه شدیم افتتاح خواهد شد.
او گفت: سه برنامه‌ی شاخص جشنواره سرود شهرستانی، نمایشگاه یک کیلومتری دستاورد‌های انقلاب، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح شهرستان در دهه‌ی مبارک فجر برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در دهه‌ی مبارک فجر برگزار خواهد شد گفت: دیدار با ۴۴ خانواده معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، رژه‌ی خودرویی، اجرای جشنواره سرود با حضور ۵۰ گروه سرود در سطح شهرستان نهاوند از جمله برنامه‌های مهم این دهه در شهرستان نهاوند توسط سپاه ناحیه نهاوند می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در ۱۶۰ نقطه شهرستان بنر دستاورد‌های انقلاب در قالب چه بودیم چه شدیم نصب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.