بازدید وزیر علوم از مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه جندی شاپور دزفول

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه با حضور در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از مرکز کارآفرینی و نوآوری این دانشگاه بازدید کرد.

 محمدعلی آخوندعلی رییس دانشگاه شهید چمران اهواز و رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را در این بازدید همراهی کردند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت‌های پژوهشی و فناوری دانشگاه جندی شاپور دزفول قرار گرفت و ضمن اطلاع از برنامه‌های آینده این دانشگاه برای تحقق آنها قول مساعد و همکاری داد.

عملکرد دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در حوزه فناوری و نوآوری شامل برگزاری همایش‌های ملی در حوزه کارآفرینی، دوره‌های مهارت افزایی در حوزه فناوری و نوآوری، تاسیس مرکز کارآفرینی و نوآوری، فراخوان رویداد ایده تا محصول، بسترسازی راه اندازی مرکز رشد اقماری با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان و پیگیری تاسیس پردیس علم و فناوری شامل اختصاص زمین، اخذ مجوز هیات امنا و ... برای وزیر علوم تشریح و مقرر شد شورای شهر دزفول زمین مورد نیاز برای پردیس علم و فناوری را تامین کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول نیز در جریان این بازدید گفت: مرکز کارآفرینی و نوآفرینی این دانشگاه همزمان با هفته پژوهش و فناوری با اخذ مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز کرد.

محمد ذاکر مشفق افزود: برای راه اندازی این مرکز حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه جندی شاپور دزفول نیز طی ۱۰ سال اخیر به تدریج تکمیل شده و از دستگاه‌های با تکنولوژی بالا بهره مند است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: میزان سموم و کودهای شیمیایی مصرف شده در محصولات کشاورزی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه جندی شاپور دزفول بررسی و آنالیز می‌شوند.

 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آیین تودیع محمدرضا عصاری و معارفه مهدی بدیعی روسای پیشین و جدید دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سالن اجتماعات قاضی این دانشگاه در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.