همزمان با دهه فجر امسال ۴۰۴ طرح در البرز افتتاح می‌شود

نماینده عالی دولت در البرز گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و به منظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۴۰۴ طرح در استان با اعتباری بیش از ۶ هزار و ۲ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 مجتبی عبداللهی نماینده عالی دولت در البرز گفت: امسال نیز با عزت و افتخار، پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه تمام‌تر جشن می‌گیریم و همزمان با گرامیداشت این ایام در استان البرز ۴۰۴ پروژه با اعتباری بیش از ۶ هزار و ۲ میلیارد تومان و اشتغال برای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۳۰۶ طرح در بخش دولتی با بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار و در بخش خصوصی ۹۸ پروژه با اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در این ایام افتتاح می‌شود.

عبداللهی گفت: بر این اساس در شهرستان کرج ۱۲۴ طرح  با ۹۳۱ اشتغال و اعتباری حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان ساوجبلاغ ۵۶ طرح با ۲۲۰ اشتغال و اعتباری حدود ۵۵۰ میلیارد تومان، در شهرستان نظرآباد ۶۴ طرح با ۳۹۲ اشتغال و اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان فردیس ۳۳ طرح با ۱۰۷ اشتغال و اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان اشتهارد ۳۶ طرح با ۳۵۸ اشتغال و اعتباری حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، در شهرستان طالقان ۴۸ طرح با ۵۷ اشتغال و اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان، در شهرستان چهارباغ ۴۳ پروژه با ۱۱۰ اشتغال و اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او می گوید:  سال گذشته در این ایام ۲۹۹طرح افتتاح شد که امسال به ۴۰۴ طرح  رسید.

عبداللهی گفت: اولین سفر کاروان دولت مردمی ایران قوی در دهه مبارک فجر امسال فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ به شهرستان نظرآباد خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.