سیگنال مثبت امرابط به بارسا

سفیان امرابط با انتشار یک پست پست به بارسا سیگنال مثبت نشان داد.

در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات زمستانی، به نظر می‌رسد انتقال سفیان امرابط به بارسلونا یکی از اتفاقات غیرمنتظره این ساعت‌ها خواهد بود.

امرابط بعد از درخشش با پیراهن تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفت و انتظار می‌رفت در ماه ژانویه شاهد جدایی او از فیورنتینا باشیم. امروز گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد بارسلونا تصمیم گرفته در آخرین ساعت‌های پنجره نقل و انتقالات زمستانی او را از فلورانس به بارسلون منتقل کند.

بارسا که ستاره مراکشی را گزینه مناسبی برای جانشینی سرخیو بوسکتس در آینده می‌داند، به فیورنتینا پیشنهاد داد که امرابط را تا پایان فصل به صورت قرضی به خدمت بگیرد و سپس با پرداخت ۳۷ میلیون یورو قرارداد او را دائمی کند..

اما ساعتی پیش، امرابط در اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد که نشان می‌دهد این هافبک مراکشی قصد دارد با ایجاد فشار رسانه‌ای روی فیورنتینا مدیران باشگاه را راضی کند که اجازه او برای پیوستن به بارسا را صادر کنند.

امرابط در یک استوری اینستاگرامی نوشت: "همین حالا برو. آینده را هیچکس تضمین نکرده است".

رسانه‌های اسپانیایی که خبر تلاش بارسا برای جذب هافبک مراکشی را منتشر کردند می‌گوید فیورنتینا در اولین واکنش به پیشنهاد بارسا اعلام کرده به هیچ وجه حاضر به از دست دادن امرابط نیست. او تا تابستان ۲۰۲۴ با باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار