بهره‌برداری از ۶ طرح بهداشت و درمان در دهه فجر

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همزمان با دهه فجر ۶ طرح بهداشت و درمان به مساحت سه هزار و ۴۰۶ متر مربع و ۹۲ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: بودجه سال گذشته حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که امسال تاکنون سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته که ۲۱ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه بودجه عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان امسال در مجموع ۲۸ درصد افزایش داشته است، افزود: درآمد‌های اختصاصی ۳۰ درصد و در مجموع ۲۸ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اعتبارات عمرانی لرستان ادامه داد: در اعتبارات ملی ۴۷ درصد رشد و ۹۰ درصد تخصیص یافته و اعتبارات استانی ۳۸ درصد رشد داشته ایم و تخصیص پایین بوده و حدود ۲۰ درصد بوده است.
وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی لرستان تبدیل وضعیت ایثارگران بوده است، افزود: ۲ هزار و ۷۵ پرونده از بهمن ماه سال گذشته در دستورکار بوده و تاکنون یکهزار و ۵۶۰ نفر تبدیل وضعیت شدند و ۵۱۵ نفر در دست اقدام هستند.

فرهادی با اشاره به طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: برخی طرح‌های عمرانی دانشگاه حدود چند سال متوقف بود، اما با پیگیری‌های انجام شده اکنون تمام طرح‌ها فعال شده است.

وی عنوان کرد: طی یکسال گذشته ۳۲ طرح به مساحت ۱۶ هزار و ۱۳۰ متر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان بهره برداری شده و اکنون نیز ۶ طرح برای دهه فجر به مساحت سه هزار و ۴۰۶ متر و ۹۲ میلیارد تومان بهره برداری می‌شود.
وی افزود: تا پایان امسال نیز ۱۱ طرح با مساحت هشت هزار و ۸۶۵ متر مربع و با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان بهره برداری می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۰۶ طرح بهداشتی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان نهایی شده که سهم وزارت ۵۰ درصد و مابقی اعتبارات استانی و اختصاصی است.
وی افزود: در حوزه ورود تجهیزات پزشکی به استان بیش از ۹۰ میلیارد تومان با ارز دولتی وارد استان شده است که مهمترین سی تی اسکن، رادیولوژی، تخت ببمارستانی، ام آر ای، الکترو شوک و بیش از ۴۰ قلم تجهیزات مختلف وارد استان شده و اغلب رایگان یا ارز دولتی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار