دومین همایش فرصت های تجاری ایران و افغانستان برگزار شد + فیلم

دومین همایش فرصت های تجاری ایران و افغانستان با هدف رونق سرمایه‌گذاری ایران در افغانستان و بالعکس برگزار شد.

جمعی از سرمایه‌گذاران ایرانی و افغانستانی برای بررسی راهکارهای افزایش مشارکت در بازار های ایران و افغانستان گرد هم آمدند.

معاون وزیر سمت در حاشیه این گردهمایی گفت هیأت حاکمه افغانستان مشارکت ایرانی ها را در بازارهای افغانستان را تحسین کرده است؛ دومین همایش فرصت های تجاری ایران و افغانستان در تهران برگزار شد؛ در این همایش جمعی از تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی و افغانستانی با هدف رونق سرمایه‌گذاری ایران در افغانستان و بالعکس حضور داشتند.

رئیس هیأت مدیره مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان؛ سرمایه گذاری ایرانیان در افغانستان را فرصتی سهل‌الوصولی دانست که نباید از آن غافل شد.

معاون وزیر سمت هم که در این همایش شرکت داشت از افزایش سطح مراودات تجاری میان ایران و افغانستان  کاهش کاغذ بازی های اداری در افغانستان خبر داد و گفت سطح مراودات ما در ۹ ماه گذشته به بیش از یک و نیم میلیارد دلار رسیده است و این نوید بخش روابط جدیدی است که شروع شده است.

این همایش به همت مرکز تجاری ایران در کابل برگزار شد تا شروعی باشد بر پیوند سرمایه‌گذاران ایرانی و افغانستانی و استفاده از ظرفیت‌هایی که تا کنون مخفی مانده است.

برچسب ها: تجارت ، ایران ، افغانستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار