تردد در محور‌های کوهستانی لرستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گفت: به دلیل بارش برف سنگین و کولاک برف تردد در محور‌های کوهستانی لرستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 مرتضی شیروانی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک در برخی راه‌های ارتباطی لرستان اکنون ۳۷۱ راهدار درحال انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی در محور‌های مواصلاتی هستند و تردد در محور‌های کوهستانی باز زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او اظهار داشت: در پی ورود سامانه بارشی به استان از روز دوشنبه با تلاش بی وقفه راهداران تردد در تمام محور‌های اصلی وشریانی استان برقرر است و به علت بارش سنگین برف در محور‌های کوهستانی تردد در این مسیر‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

شیروانی ادامه داد: طی روز گذشته یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر از محور‌های استان عملیات برفروبی انجام و ۶۳۵ تن نمک برای جلوگیری از یخ زدگی در سطح محور‌های موصلاتی استان پاشیده شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان بیان اظهار داشت: درحال حاضر راهداران در تلاش برای بازگشایی محور‌های روستایی برخی از شهرستان استان است.

شیروانی اضافه کرد: تمام گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۸ تیم متشکل از ۳۷۱ نیروی انسانی و ماشین آلات در محور‌ها در حال انجام عملیات هستند.

او بابیان اینکه مردم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز نمایند، افزود: درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.