زنگ انقلاب در مدارس هرمزگان نواخته شد

ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در هرمزگان با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس آغاز شد.

برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در هرمزگان با نواخته شدن زنگ انقلاب در دبستان دخترانه شاهد بندرعباس و با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این مراسم با تبریک دهه فجر گفت: امسال با حضور پر شکوه ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن، پایه‌های نظام اسلامی مستحکم‌تر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: با روی کار آمدن هر نسلی در ایران اسلامی، دشمن به دنبال فریبکاری و هدف قرار دادن جوان‌ها است، اما از بین بردن ریشه‌های عمیق اسلامی و گسست نسل‌ها امکان پذیر نیست.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور به ویژه در خصوص فناوری، نانو، انرژی هسته‌ای و فضا، سرانه آموزشی، برق رسانی به روستا‌ها، بهره مندی مردم از آب آشامیدنی سالم، راه و زیر ساخت‌ها باید اطلاع رسانی شود.

محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان هم در این مراسم گفت: افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان در دوره ابتدایی یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.

قویدل گفت: در دهه فجر بیش از ۹۰۰ کلاس درس به بهره برداری می‌رسد و بیست و سومین منطقه آموزش و پرورش استان هم در بخش لیردف شهرستان جاسک افتتاح می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انتظار مردم از مسئولان پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، افزایش سرعت خدمت رسانی و انتظار معلمان و دانش آموزان هم از دولت داشتن فضای مناسب و آرام آموزشی است.

او گفت: موضوع قطع نشدن آب، برق و گاز مدارس به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح رتبه بندی معلمان هم گفت: مجلس ۹۰ هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه بندی معلمان تصویب کرده و آموزش و پرورش باید پرداخت آن را سرعت ببخشد.

زنگ انقلاب در دیگر مدارس استان هم نواخته شد.

برچسب ها: زنگ انقلاب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.