افتتاح ۱۴ طرح ورزشی در دهه مبارک فجر

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ۱۴ طرح ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان افتتاح می‌شود.

علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ۱۴ طرح ورزشی در سطح استان یزد افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: سالن مسقف دومیدانی یزد پس از سال‌ها چشم انتظاری با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد، در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: زمین چمن مصنوعی بزرگ ورزشگاه شهدای میبد، زورخانه شهدای میبد و سالن چند منظوره ابرکوه از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح امسال است.

به گفته پورسلمان، زمین چمن مصنوعی روستای شرب العین، حجت آباد تفت، اسلام آباد یزد، فیض آباد تفت، محمدآباد یزد، اسدآباد ابرکوه، خویدک یزد، احمدآباد چهل گزی مهریز، سیدمیرزا یزد و زمین چمن مصنوعی شهید حسینی دوست ابرکوه از دیگر طرح‌هایی است که در این دهه به بهره برداری می‌رسد.

او از برنامه ویژه برای جوانان سطح استان خبر داد و تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی نیز در سطح استان یزد به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و محوریت تمام برنامه‌های در نظر گرفته شده، برگرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار