تشکیل پنج کارگروه برای اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری در دادگستری قزوی

رییس کل دادگستری قزوین از تشکیل پنج کارگروه در راستای اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در دستگاه قضایی استان خبر داد.

علی شعبانی رییس کل دادگستری قزوین گفت: با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه و در راستای دستعورالعمل نحوه پیگیری و اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری قرارگاه عملیاتی مربوطه در دستگاه قضایی استان تشکیل شد.

وی افزود: این پنج کارگروه تحت عناوین کارگروه مقابله با فساد درون و برون سازمانی، کارگروه حقوق عامه و نظارت دستگاه قضایی بر ضابطین، کارگروه صیانت از نیروی انسانی و ارتقای کیفیت عملکرد، کارگروه مراقبت از امنیت روانی جامعه و کارگروه پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از مالکیت خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: کارگروه‌های یاد شده با توجه به مفاد دستورالعمل فوق الذکر تشکیل جلسه و در جهت اهداف مدنظر و برنامه ریزی‌های صورت گرفته اقدام خواهند کرد.

این مسوول قضایی اظهار کرد: رویکرد تمامی این کارگروه‌ها پیگیری اقدامات اجرایی، عملیاتی و موثر است و باید تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیز به فراخور موارد و موضوعات مشارکت و همکاری لازم را با دستگاه قضایی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.