استاندار آذربایجان‌غربی:

مصوبات منطقه زلزله‌زده خوی در هیات دولت بررسی می‌شود/ وقوع زلزله با قدرت بزرگ‌تر شایعه‌ است

محمدصادق معتمدیان گفت: رییس جمهور در جلسه هیات دولت یکشنبه آینده میزبان طرح، برنامه و مصوبات جهت بهبود وضعیت زلزله‌زدگان منطقه خوی و فیرورق است.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده فیرورق در شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگاران به زلزله زدگان نوید داد: در روز‌های آینده، خدمات دولت در این منطقه بیشتر نیز می‌شود بنابراین با همکاری مردم علاوه بر امداد رسانی و خدمات رسانی، ظرفیت این منطقه را در خصوص شاخص‌های مقاوم سازی ارتقا می‌دهیم.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به برپایی ۴۹ اردوگاه در این مناطق اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت برای ۷۰ هزار از هموطنان زلزله‌زده محیا شده است و از طریق جمعیت هلال احمر نیز ۱۹ هزار تخته چادر توزیع شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: تعداد اردوگاه ها در روزهای آینده به ۶۰ اردوگاه افزایش خواهد یافت.

مصوبات منطقه زلزله‌زده خوی در هیات دولت بررسی می‌شود

استاندار آذربایجان‌غربی می گوید: رییس جمهور در جلسه هیات دولت یکشنبه آینده میزبان طرح، برنامه و مصوبات جهت بهبود وضعیت زلزله‌زدگان منطقه خوی و فیرورق است.

وی اظهار کرد: در تماس تلفنی رییس جمهور، اطلاعات لازم به ایشان از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده داده شد و مقرر گردید تا برنامه و طرح سازمان‌دهی تکمیلی را در جلسه هیات دولت تقدیم شود تا برای تصمیم گیری مورد بررسی قرار گیرد.

وقوع زلزله با قدرت بزرگ‌تر شایعه ای بیش نیست

معتمدیان  با تاکید بر صبوری مردم در خصوص خدمات رسانی پس از زلزله، به نگرانی مردم در خصوص شایعه زلزله بزرگ‌تر اشاره کرد و گفت: مردم نگران زمین لرزه بزرگ‌تر نباشند و معلوم نیست این خبر کذب از طریق چه کسی در فضای مجازی شایعه پراکنی شده است.

وی تاکید کرد: هنوز تکنولوژی بشر پاسخگو پیش بینی زمین لرزه نیست بنابراین هیچکس نمی‌تواند زلزله را پیش بینی کند.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.