فراخوان پویش ملی پیشرفت گامی در جهت تبیین دستاورد‌های انقلاب

همزمان با طلیعه‌ی فجر چهل و چهارم انقلاب اسلامی، پویش ملی پیشرفت با هدف جهاد تبیینِ پیشرفت‌های کشور در طول سال‌های انقلاب، برگزار می‌شود.

 جهاد کشاورزی در فراخوانی از همه روستاییان، عشایر، دامداران و کشاورزان خواست در پویش ملی پیشرفت شرکت کنند.

علاقمندان لازم است در آثار هنری ارسالی خود، به مقایسه وضعیت سال‌های گذشته با زمان حال بپردازند.

افرادی که تمایل به شرکت در این پویش ملی دارند، می‌توانند با ارسال یک عکس از سال‌های قبل (با ذکر عدد سال) و یک عکس از زمان حال، مواردی را که زندگی کشاورزی و عشایری آنان در این سال‌ها پیشرفت داشته، مشخص کنند.

شرکت‌کنندگان کافی است پیشرفت‌های مدنظر خود در زمینه‌های امکانات، ابزار‌آلات، کیفیت کشت و برداشت، سطح زندگی روستایی و عشایری، مقایسه مساجد و مدارس روستا‌ها در ۴۴ سال گذشته را در دو قالب فیلم و عکس آماده و ارسال کنند.
لازم است محتوای پیشرفت‌های صورت‌گرفته در قالب عکس یا فیلم کوتاه یک الی دو دقیقه‌ای در پیام‌رسان‌های ایتا، روبیکا، بله و سروش به شماره ۰۹۱۹۹۷۰۸۷۰۰ ارسال شود.

گفتنی است ۴۴ کمک‌هزینه سفر کربلای معلی، ۴۴ کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس، ۴۴ کمک‌هزینه سفر قم و جمکران و صد‌ها جایزه ارزنده دیگر، برای این پویش ملی تدارک دیده شده است.

اولین پویش ملی پیشرفت به همت کمیته روستایی و عشایری دهه فجر و معاونت فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی، ولی فقیه در وزارت کشور تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱، برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.