دستور استاندار مرکزی برای رسیدگی به حادثه مرکز معلولان اراک

مخلص الائمه بر شناسایی مقصران احتمالی حادثه مرکز معلولان اراک و جلوگیری از حوادث مشابه تأکید کرد.

محمد طالبی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری مرکزی از تاکید مخلص الائمه استاندار مرکزی بر شناسایی مقصران احتمالی حادثه مرکز معلولان اراک و جلوگیری از حوادث مشابه خبر داد.

طالبی گفت: استاندار مرکزی ضمن دستور برای رسیدگی فوری به ابعاد حادثه آتش‌سوزی در مرکز نگهداری معلولان اراک توسط دفتر بازرسی استانداری بر شناسایی مقصران احتمالی و جلوگیری از حوادث مشابه تأکید کرد.

او اضافه کرد: مخلص‌الائمه استاندار مرکزی یازدهم بهمن ۱۴۰۱ درخصوص حادثه آتش‌سوزی در مرکز نگهداری معلولان اراک و فوت یک معلول اظهار کرد ه که لازم است ابعاد این حادثه تلخ با فوریت بررسی و چنانچه قصوری صورت گرفته با همکاری مراجع قضایی برخورد لازم انجام گیرد.

دیروز هم قربانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی گفت: دستورات قضایی جهت بررسی بیشتر حادثه دلخراش آتش‌سوزی در مرکز نگهداری معلولان اراک و برخورد با مسببین احتمالی در دستور کار می‌باشد.

در حادثه آتش‌سوزی در یکی از مراکز نگهداری معلولان زیرپوشش بهزیستی اراک یک معلول ذهنی اقدام به روشن کردن فندک در کنار تخت یک بیمار اعصاب و روان بسته شده به تخت می‌کند که متأسفانه در این حادثه بیمار اعصاب و روان فوت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.