ویل اسمیت و مارتین لارنس به «پسران بد ۴» بازگشتند

«پسران بد ۳» در فهرست پرفروش‌ترین آثار در دوران همه گیری کرونا بود و سرانجام به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۰ انتخاب شد.

به نقل از ورایتی، «ویل اسمیت»(Will Smith) و «مارتین لارنس» (Martin Lawrence )، به طور رسمی اعلام کردند که در چهارمین فیلم از فرانچایز «پسران بد» با یکدیگر همبازی هستند.

سونی پیکچرز تأیید کرد که کارگردانی «پسران بد ۴» را باز هم، عدیل العربی و بلاد فلاح برعهده خواهند داشت؛ فیلمسازانی که برای ساخت فیلم «بت گرل» از برادران وارنر نیز، انتخاب شده بودند.

این دو کارگردان، سومین فیلم از این فرانچایز با عنوان «پسران بد برای همیشه» را ساختند و در سال ۲۰۲۰ اکران شد. یعنی بیش از دو دهه، پس از ساخت اولین مجموعه «پسران بد» که ویل اسمیت و مارتین لارنس در آن‌ها به ایفای نقش پرداختند.

گفتنی است که «پسران بد ۳» در فهرست پرفروش‌ترین آثار در دوران همه گیری کرونا بود و سرانجام، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۰ انتخاب شد و فروشی ۴۲۶.۵ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کرد؛ به طوری که فقط فروش ۲۰۴ میلیون دلاری آن در آمریکا حاکی از این بود که مخاطبان به ماجراجویی‌های «مایک لوری» و «مارکوس برنت»، دو کاراگاه میامی، علاقه زیادی دارند.

هنوز مدت زیادی از اکران «پسران بد ۳» در سینما‌ها نگذشته بود که سونی پیکچرز اعلام کرد که «پسران بد ۴» در حال ساخت است.

گفتنی است که «پسران بد» برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ ساخته شد که کارگردانی آن را «مایکل بِی» برعهده داشت و پس از آن، به فرانچایزی محبوب برای مخاطبان این فیلم و «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» تبدیل شد تا جایی که فصل‌های بعدی آن توانست در مجموع، فروش بیش از ۸۴۰ میلیون دلاری در جهان داشته باشند.

نکته شایان ذکر این است که ویل اسمیت در مراسم اسکار سال گذشته، یکی از شوکه کننده‌ترین صحنه‌های تاریخ اسکار را رقم زد؛ به طوری که پس از شوخی «کریس راک»، استندآپ کمدین آمریکایی با «جیدا پینکت اسمیت» همسر ویل اسمیت، این بازیگر به این استندآپ کمدین سیلی زد که همین موضوع باعث شد آکادمی اسکار پس از مراسم، بیانیه‌ای صادر و اعلام کند که از هیچ خشونتی چشم پوشی نمی‌کند و پس از آن، ویل اسمیت به مدت ۱۰ سال از حضور در مراسم اسکار محروم شود و حالا، این فصل از «پسران بد»، فرصت خوبی برای بازگشت او و همراهی کردن مخاطبان با این بازیگر است.

روز سه شنبه، ویل اسمیت و مارتین لارنس در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شد از همکاری خود در فصل دیگری از «پسران بد» خبر دادند و در جولای بود که مارتین لارنس در مصاحبه‌ای تأیید کرد که پس از سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک در اسکار ۲۰۲۲، برخی از افراد نگران سرنوشت فیلم «پسران بد» و حضور اسمیت در آن بودند. اما این فیلم در حال ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.