فرماندار مهاباد:

۱۲ بهمن از ماندگارترین روز‌های تاریخ ایران است

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد گفت: یوم الله ۱۲ بهمن از ماندگارترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که با خواست و همت مردم به رهبری امام خمینی (ره) با غلبه بر رژیم طاغوت به ثبت رسید.

حسن عباسی سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شاهد گفت: تاریج جمهوری اسلامی یوم الله‌های بسیاری دارد که مردم با اتحاد و همبستگی در راه خدا علیه دشمنان و استکبار به وجود آوردند.

وی ادامه داد: ۲۶ دی ماه نیز از روز‌هایی بود که با فرار شاه خائن از کشور زمینه ورود امام خمینی (ره) و آزادی کشور از دست استکبار بویژه آمریکا رقم خورد.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد اضافه کرد: حضور شب و روز مردم در صحنه و اسرار و مقاومت بر بازگشت رهبر کبیر انقلاب به کشور سرانجام در روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ محقق شد تا این روز در تاریخ کشور بدرخشد.

عباسی با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید برای عموم مروم بازگو شود، گفت: قبل از پیروزی انقلاب در تمام حوزه‌ها کشور ما وابسته و نیازمند بیگانگان بود، ولی امروز در سایه انقلاب و ظرفیت‌های بوجود آمده، کشور از این وابستگی مطلق بیرون آمده و هم اکنون در عرصه جهانی حرف برای گفتن دارد.

نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مهاباد

وی تاکید کرد: امروزه امکان تحصیل و ترقی برای زن و مرد در نظام جمهوری اسلامی بطور کامل فراهم شده در حالیکه در دوران رژیم ستم شاهی، پزشکان نیز شاغل در کشور خارجی بودند و شرایط برای تحصیل مردم فراهخم نبود.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد اقتدار و شکوه نظام را خواری در چشم دشمنان دانست و یادآور شد: هر چه تهدیدات دشمنان بیشتر شود نشان دهنده بالا بودن اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.