گشایش نمایشگاه هنر‌های تجمسی هنرمندان ایلامی

همزمان با پانزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجمسی جشنواره بین المللی فجر ۱۰۰ اثر از ۱۶ هنرمند ایلامی نیز از امروز در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه هنر‌های تجمسی جشنواره بین المللی فجر اظهار داشت: در این نمایشگاه هنرمندان استان ایلام در زمینه‌های مختلفی، چون عکاسی، پوستر، گرافیک، نقاشی، نگارگری سنتی، حجم و مجسمه سازی آثار خود را عرضه کرده اند.

 وی افزود: هنرمندان در موضوعات مختلف طبیعت، فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی، نقاشی به سبک بازی با رنگ و حس و حوزه‌های دیگر آثار خود را به معرض نمایش عموم گذاشته اند.

وی بیان کرد: این آثار مورد ارزیابی، داوری و تایید دبیرخانه هنر‌های تجسمی جشنواره بین المللی فجر و اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته اند.

وی افزود: همچنین در کنار نمایشگاه هنر‌های تجسمی، نمایشگاه ویژه نماز و معنویت نیز دایر شده است.

وی ادامه داد: آثار راه یافته به این نمایشگاه در تراز ملی و بین المللی و نشان دهنده استعداد، توانمندی و خلق آثار بی بدیل توسط هنرمندان شاخص استان ایلام است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در ۲ نوبت صبح و عصر در محل مجتمع ارشاد برای بازدید علاقمندان دایر است و در صورت استقبال مردم از این آثار مدت زمان برگزاری آن به ۱۰ روز افزایش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.