اتمام عملیات ریزش برداری و پاکسازی محور اردبیل-سرچم/ تردد در این محور روان است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت: عملیات ریزش برداری و پاکسازی محور اردبیل –سرچم به اتمام رسیده و تردد در این محور در حال انجام است.

جعفر بابائیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر با بیان اینکه ساعت ۲۱ شب گذشته ریزش سنگ در محور اردبیل - سرچم ورودی تونل شماره ۹ اتفاق افتاده و راهداران مشغول عملیات ریزش برداری بوده اند افزود: از همان ساعات اولیه وقوع ریزش سنگ در این محور راهداران شهرستان کوثر جهت بازگشایی مسیر و تردد هم استانی‌ها عملیات پاکسازی جاده و ریزش برداری را آغاز کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در بازدید از محور سرچم با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری در قالب ۸ نفر نیروی انسانی و با ۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری عملیات ریزش برداری و پاکسازی را انجام داده اند تصریح کرد:با تلاش راهداران پرتلاش این شهرستان و بسیج همه امکانات و تجهیزات عملیات ریزش برداری و پاکسازی انجام و مسیر بازگشایی شد.

بابائیان با بیان اینکه این ریزش هیچ تلفاتی نداشت افزود: از مردم و رانندگان می‌خواهیم قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان مطلع شوند.

او بیان کرد: اکیپ‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی هستند تا در صورت وقوع چنین حوادثی نسبت به رفع و جلوگیری از بروز خسارات اقدام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.