کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یک شرکت بازرگانی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ نفر به اتهام کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یک شرکت بازرگانی در اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت: در پی ابلاغ دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری دو نفر به اتهام کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یکی از شرکت‌های بازرگانی پیگیری پرونده به صورت ویژه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان دنبال شد.

او افزود: مأموران این پلیس پس از چندین شبانه‌روز کار ویژه اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود سرانجام مخفیگاه متهمان را در یکی از نقاط شهر اصفهان شناسایی و در عملیات منسجم و هماهنگ، این افراد را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: این شرکت یک هُلدینگ بزرگ با دو هزار سهامدار است که با کلاهبرداری و متواری شدن این دو نفر دچار زیان و خسارت زیادی شده و چندین سال بود که سرگردان و بدون تکلیف بودند.

او با بیان اینکه با پیگیری‌های قضائی سهامداران زیان‌دیده به حق و حقوق خود خواهند رسید به کلاهبرداران، مجرمان و مفسدان اقتصادی هشدار داد و خاطرنشان کرد: این افراد باید بدانند که هیچ راه فراری از دست قانون ندارند و دیر یا زود پلیس به سراغ آن‌ها آمده و حق مردم مظلوم و بی‌پناه را از آن‌ها می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
خدا لعنت کند بورس ومسولانی که به مردم گفتند در بورس سرمایه گذاری کنید حدود۶۰ ملیون در سال ۹۶ گذاشته بودم واسه خرید جهیزیه دخترم که به خاطر ...وارد بورس شدم و تمام پولم را نابود کرد لعنت خدا بر بورس و مسببین دیگر اعتماد به مسولان و خبر گذاری نکنید .خرید سکه دلار زمین و بهترین راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
شرکت بترانس هم همین مشکلو داره