افتتاح و بهره‌برداری از ۶ پروژه شرکت برق در دهه فجر

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از افتتاح و بهره‌برداری از ۶ پروژه این شرکت در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام در دهه فجر با حدود ۹۱۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت : در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۲ پروژه شرکت منطقه‌ای غرب نیز آغاز خواهد شد.

علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با گرامیداشت دهه مبارک فجر، یکی از پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای غرب که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد را افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلو ولت کنگاور در استان کرمانشاه با اعتباری نزدیک به ۲۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : این پروژه تقریبا ۳۰۰ مگاوات آمپر برق تولید می‌کند که به مثابه ایجاد یک واحد از نیروگاه بیستون است.

وی اضافه کرد: توسعه این پست ۲۳۰ کیلو ولتی ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه بخش‌های صنعتی و کشاورزی و کارآفرینی در سه شهرستان صحنه، کنگاور و هرسین در استان کرمانشاه ایجاد می‌کند، زیرا با وجود آن برای تامین برق پروژه‌های صنعتی و توسعه‌ای در این مناطق دیگر هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

اسدی گفت: در استان کرمانشاه ایجاد پست ۴۰۰ کیلو ولتی سرپل ذهاب با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرای شرکت برق منطقه‌ای غرب است که امیدواریم با تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر تا تابستان ۱۴۰۲به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول اجرای پروژه پست ۴۰۰ کیلو ولتی سرپل ذهاب را در راستای افزایش صادرات برق، اجرای پروژه‌های مناطق گرمسیری که برای تبدیل زمین‌های دیم به آبی برق زیادی می‌طلبد، تامین برق منطقه آزاد قصرشیرن و پایداری برق صنعتی و خانگی شهرستان‌های گیلانغرب سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی اعلام کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار