تکمیل حلقه چهارم ترافیکی اصفهان با همکاری همه دستگاه‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری برای تسریع در تکمیل حلقه چهارم ترافیکی اصفهان هستند.

در نشست بررسی طرح‌های کلان استان از جمله طرح‌های حوزه راهسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بر همکاری همه دستگاه‌ها به منظور تسریع در تکمیل حلقه چهارم ترافیکی اصفهان تأکید کرد.

مهران زینلیان یادآور شد: مسیر حلقه چهارم ترافیکی اصفهان به عنوان یکی از طرح‌های اساسی استان به منظور کاهش آلایندگی زیست محیطی، روان سازی حمل و نقل در هسته‌های مرکزی اصفهان و هدایت ترافیک‌های حاشیه‌ای مجموعه شهری اصفهان اجرا شده است.

او طرح‌های ورودی‌های شهر اصفهان از سمت فرودگاه و بهارستان را دو طرح مهم اصفهان دانست و گفت: در خصوص ورودی اصفهان از سمت فرودگاه مقرر شد شهرداری اصفهان به عنوان متولی، برای تکمیل طرح پیگیری کند تا این ورودی شهر در شان پایتخت فرهنگ و تمدن جهان اسلام باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، افزود: در خصوص ورودی اصفهان از سمت بهارستان و ساماندهی این ورودی نیز با محوریت شهرداری بهارستان در اسرع وقت اقدامات لازم برای ساماندهی آن در دستور کار قرار گیرد.

کنارگذر شرقی اصفهان یکی دیگر از طرح‌های مورد بررسی در نشست بررسی طرح‌های کلان استان بود که مراحل آزادسازی و تأمین مالی آن بررسی شد. همچنین مقرر شد این طرح‌ها به صورت مداوم در قالب کنترل پروژه طی جلسات آینده رصد و پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.