فوتسال دانش آموزی هرمزگان با اقتدار صعود کرد

تیم دانش آموزی هرمزگان با یک گل تیم اصفهان را با شکست بدرقه کرد و با اقتداربه جمع ۱۵ تیم دیگر مرحله یک شانزدهم مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور صعودکرد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان که به اتفاق دکتر احمد مرادی نماینده مردم حوزه مرکزی استان در سالن فجر بندرعباس حضور داشتند گفت: تیم خوب هرمزگان در دیدار پایانی گروه C مقابل اصفهان قرار گرفت و با یک گل از سد این تیم گذشت تا با ۹ امتیاز، مقتدرانه از گروه خود بالا برود و در دوره بعد باید با تیم شهرستان‌های تهران برای صعود رقابت کند.

قویدل گفت : عالاوه بر هرمزگان امروز چهره ۱۵ تیم سعود کننده دیگر مشخص شد که مجموع ۱۶ تیم به مرحله بعد راه یافتند.

شایان ذکر است، آذربایجان غربی با یک گل از سد تیم خوزستان گذشت، اما اصفهان به دلیل تفاضل گل بهتر به عنوان تیم دوم صعود کرد.

دیدار‌های گروه A خراسان جنوبی با نتیجه ۲ بر۱ کردستان را از پیش رو برداشت تا به همراه تیم البرز، تیم‌های صعود کرده این گروه باشند و همچنین تیم استان قم به عنوان تیم دوم از مجموع تیم‌های سوم به مرحله بعد صعود کرد.

در گروه B اردبیل به همراه قزوین به مرحله بعد صعود کردند.

تیم کهکیلویه و بویراحمد و گلستان از گروه D به مصاف هم رفتند که تیم کهکیلویه و بویراحمد با نتیجه ۲ بر ۱ تیم گلستان را با شکست بدرقه کرد و با ۹ امتیاز مقتدرانه به مرحله بعدی صعود کرد و در دیگر دیدار نیز فارس و آذربایجان شرقی به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند تا تیم فارس به لطف گل زده بیشتر راهی دور بعد شود.

از گروه E نیز بوشهر و خراسان رضوی به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعد صعود کردند و تیم سیستان و بلوچستان به عنوان تیم اول از مجموع تیم‌های سوم گروه‌ها به مرحله بعد صعود کرد و در گروه F مسابقات نیز دیدار یزد و شهرستان‌های تهران به تساوی یک بر یک انجامید و یزد با تفاضل گل بهتر نسبت به شهرستان‌های تهران به عنوان تیم اول و شهرستان‌های تهران به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله بعدی راه یافت.

در گروه G مسابقات نیز زنجان با یک گل از سد تیم همدان گذشت تا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به همدان، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۱ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
بایداز بازیکنان سرشناس آذربایجان غربی که هم در فوتبال و هم در فوتسال جوانان کشوری و هم در بازیهای کشوری دانش آموزی حضور موثری داشت دعوت بعمل آید .مثل مهدی مولودی بازیکن 19اذربایحان غربی .بازیکن موثر آکادمی مهدوی کیا