۳۲ هزار و ۳۷۸ مشترک خانگی بیش از دو برابر الگوی مصرف، برق مصرف می‌کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : ۳۲ هزار و ۳۷۸ مشترک خانگی در استان داریم که بیش از دو برابر الگوی مصرف، برق مصرف می‌کنند.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : الگوی مصرف در زمستان برای برق مشترکین خانگی ۲۰۰ کیلووات ساعت است مصرف بهینه مشترکان خانگی و تجاری مصرف برق را ده درصد کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از گاز مصرفی کشور صرف تولید برق در نیروگاه‌های گازی می‌شود ضروری است مشترکان برق استان به ویژه بخش‌های خانگی و تجاری با مدیریت بهینه مصرف انرژی زمینه تامین برق در استان را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه در پنج محور اصلی کاهش مصرف برق در استان را پیگیری می‌کنیم اظهار داشت: نخست کاهش ۳۰ درصدی مصرف صنایع بزرگ با مصرف بالای یک مگاوات است که در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته اند.

مرادی افزود: کرمانشاه استان صنعتی نیست و بیش از ۸۸ درصد مصرف برق استان در حوزه خانگی، تجاری با تعداد ۸۱۵ هزار مشترک است وباید کاهش و اصلاح الگوی مصرف را در این حوزه‌ها داشته باشیم.

وی بیان داشت: در بخش تجاری از تعداد ۹۴ هزار مشترک استان کرمانشاه ۷ هزار مشترک تجاری بیش از یک هزار کیلو وات ساعت در ماه بیشتر از سقف مجاز مصرف دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: ادامه فعالیت نیروگاه‌ها نیازمند همکاری همه مشترکان و رعایت مصرف بهینه است در غیر این صورت باید برنامه‌های خاموشی همچون فصل تابستان اعمال شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار