افتتاح ۹ طرح مخابراتی همزمان با دهه فجر در اسدآباد

رئیس شرکت مخابرات اسدآباد گفت: ۹ طرح مخابراتی همزمان با دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می رسد.

حسن‌رضا زارعی رئیس شرکت مخابرات اسدآباد گفت: این تعداد طرح مخابراتی با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان برای خدمات دهی هر چه بهتر به مردم به بهره‌برداری می‌رسد.

او بهره‌برداری بلندترین دکل مخابراتی استان همدان با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان در روستای گردشگری ملحمدره را یکی از جمله طرح‌های شاخص قابل افتتاح دهه فجر شهرستان دانست و تاکید کرد: بلندترین دکل مخابراتی استان همدان در روستای گردشگری ملحمدره برای مرتفع شدن مشکل آنتن دهی موبایل و دسترسی به اینترنت در این روستا نصب شده که این دکل از بهترین دکل‌های مخابراتی بوده و از تکنولوژی ۴ G استفاده می‌کند و روستا‌های ملحمدره و ترخین آباد به ویژه روستای گردشگری ملحمدره را پوشش می‌دهد.

رئیس شرکت مخابرات اسدآباد با بیان اینکه روستای ملحمدره با راه اندازی این دکل صاحب سایت مستقل BTS مخابراتی می‌شود، تصریح کرد: نصب تجهیزات سیپ فون شامل سه طرح با اعتباری افزون بر ۱۲ هزار میلیون ریال، ADSL شامل سه طرح با اعتباری افزون بر ۴۸۰۰ میلیون ریال، نصب تجهیزات روستایی سیف آباد با اعتباری افزون بر ۱۰۰۰ میلیون ریال و تبدیل کابل هوایی به خاکی علی آباد به ایوراع با اعتباری افزون بر ۱۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در دهه مبارک فجر خواهد بود.

او افزود: تاکنون روستا‌هایی که از نعمت اینترنت در این شهرستان برخودار نیستند، بسیار انگشت شمار بوده و جمعیت این موارد روستا‌ها زیر ۲۰خانوار است.

زارعی ضمن درخواست از مشترکان در رابطه با پرداخت به موقع قبوض تلفن تاکید کرد: بدون شک با پرداخت به موقع قبوض از سوی مردم شرکت مخابرات را در توسعه و ارائه خدمات هر بیشتر مخابراتی کمک خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار