نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی و عشایری در لاشار سیستان و بلوچستان بر پا شد

نمایشگاه توانمندی‌های زنان روستایی و عشایری در بخش‌های کشاورزی، صنایع دستی و سوزن دوزی و فرآورده‌های خرمایی گرامیداشت دهه فجر در محل کتابخانه شهر لاشار سیستان و بلوچستان برپا شد.

  مدیر جهادکشاورزی لاشار هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی و معرفی توانمندی های زنان، رشد و بهبود کمی و کیفی محصولات تولیدی ،برجسته کردن نقش سازنده زنان روستایی در تولید و امنیت غذایی کشور و آشنایی تولید کنندگان با روش‌های مختلف بازاریابی برشمرد.

قنبر نارویی نحوه ارائه محصولات، برند سازی و بسته بندی، بازار رسانی و فروش مجازی محصولات را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه اعلام کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه تسهیلگران روستاهای سرمیچ، سیف آباد و تنگه سرحه شهرستان لاشار شرکت داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی لاشار گفت: با توجه به اینکه روستای تنگه سرحه دارای ظرفیت بسیار خوب و بالایی در جهت خلاقیت و ظرافت در هنر حصیربافی، سوزن دوزی و گیاهان دارویی و دارد می‌توان در برندینگ این روستا و محصولات بازاریابی چشمگیری داشت.

مدیر جهاد کشاورزی بمپور نیز گفت: گرامیداشت دهه فجر نمایشگاهی نیز از توانمندی‌های صندوق‌های خرد زنان روستایی در زمینه‌های صنایع دستی شامل سوزن دوزی، سکه دوزی، حصیر بافی، پخت غذاهای محلی با حضور فرماندار و شورای اداری این شهرستان راه‌اندازی شد.

محمد اکرم هودیانی، هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی توانمندی‌های زنان روستایی منطقه و برجسته کردن نقش زنان روستایی در تولید و معرفی محصولات تولیدی و بازاریابی برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار